PrettyLicious

Ujian.
Friday 19 July 2013 ? 0 Atashinchi ?
Hi Assalamualaikum. Yes. dah lama aku tk update blog ni. and niat tu memang tkmau update blog sampai spm. but tonight terlalu stress sangat sangat. bukan malam ni jaa yang stress, tapi minggu ni memag stress sangat. mcm mcm dugaan yang terlalu mencabar bagi aku yang terpaksa aku lalu minggu ni. dalam minggu ni aku terpaksa lalui 3 ujian yang terpaksa aku lalui. sangat berat. berat sangat. bila aku fikir fikir balik, aku tertekan sangat. memang lah lagi berapa hari jaa aku nak trial. scaryy but in the same time aku terlalu stress sangat. Ahaaa! the another topic is maybe aku akan pindah. ke mana? ke klang. sambug belajar di sana. dan rumah dekat bm ni akan berpindah ke rumah alor star. Aku tk boleh nak duk diam malam ni even dah pukul 3 pagi ni. mata aku masih belum pejam sebab aku masih fikirkan ujian yang tuhan beri kan untuk aku pada bulan ramadhan ni tersangatlah mencabar. sangat tertekan. i need someone who is can be royalty to stay with me and listen my problem. selama ni aku menangis seorang diri. seminggu aku menangis. letih. penat. semua ada.

Hanya di sekolah je laaa aku akan gelak tawa seperti orang yang tiada masalah. sebab apa? sebab sokongan daripada kawan kawan baik aku. thanks guys.


Lots Of Smile For Readers :)




Older Post