PrettyLicious

i need you xx
Monday 22 April 2013 ? 0 Atashinchi ?

Dear visitor. how are you? fine? greats :'D Okay.. harini wa nak cerita pasal boyfriend wa. boyfriend? err maybe x( harini aku tkp sekolah sebenanrnyaaa. sebabnya aku demam. Hmm farrez yang aku kenal dulu bukan macam sekarang. Farrez yang dulu tk mudah nak jemu. Farrez yang dulu tk mudah lupakan someone. Farrez yang dulu tkbusy sangat mcm sekarang. Farrez yang dulu tkpenah lupa untuk contact gf dia. Farrez yang dulu... Errr banyak wey banyak! Ergh. Dia dah lain sekarang. Mana awak pegi? kita dah lost contact :'( Hari hari saya rindu awak. Rindu nak kena tarik telinga dari awak. Rindu nak kena buli dari awak. Rindu nak  gelak sama sama dengan awak. Rindu nak buat perangai dengan awak. Rindu nak kena cubit dari awak. Rindu nak tumbuk awak. Rindu nak tengok senyuman awak :( rindu nak dengar awak panggil pendek. Rindu nak keluar sekali dengan awak :( Dear Anas. last kita contact emm Rabu lepas maybe. Kan kita decide nak kelluar sekali sabtu tu? tp kenapa hari sabtu tu tkdak respon pun. Hmm xx Malam tu kita jumpa. tu pun sebab hantar tshirt kan? tp time tu kami ada masalah xx tekanan. Kalau orang ada dengan dia, tekanan orang boleh hilang. Tp dia langsung tk faham :( Weh gemuk, pendek rindu hampa ni. Gemuk tau tk, malam td pendek mimpi yang gemuk dah ada org lain. :'((((( betul ka tk gemuk? :( Gemuk cakap sejarah dulu tk berulang lg kan? :)

You know what. post ni dah kali ke 5 yang aku buat then tk jadi nak post and just save as draft. Soo kali ni aku nak post terus tkmau save as draft dah =3 Sometime i feel much stress. thinking about you. i dont know why. I feel like no one care about me. I feel like anas was have another girl. I feel like anas was forget me. but even its reality maybe? xx sometime too i dont have anyone to share my problems :( who is me? x( every night i wish you will text me and wish me on night like before. but its only in a dream ;( everyday i wish you will come see me and hug me tightly and say 'i miss you so much'. Sometime i wish you will hold my hand tightly and say 'i will never leave you'. its only a dream :( sometime i feel like you are near on me even we are far away. Dear Farrez Anas, dah makan belum? sihat tk? pegi sekolah tk minggu ni? mandi air kolah masjid tk minggu ni? Zzzz. yes i miss you. tu sebab aku tulis macam kita tengah text kan xoxo me miss my gagap :( me miss my gemuk :( me miss my comot :( me miss my pembuli :( me miss my gendut :( me miss my jebon :( me miss my sewel :( every second minute i have waiting for your text. but its only a dream :( awak jauh, saya risau. awak hilang, lagi saya risau. saya risau takut kali ni saya hilang awak lagi :( mana awak pergi? mana awak menyorok? mana awak yang dulu? :'((((((( i miss you so much xoxo

Sabtu ni keluar sekali nak? kitaa tengok ironman 3 xx anass :((((( please give me some respond. i miss you so much. kenapa kita dh tk contact secara tiba tiba? kena anas? kenapaaa? Hmm maybe lepasni awak dh susah nak jumpa saya. sebab saya pun akan diam macam awak. mungkin lepasni awak akan rasa macam mana saya rindu dekat awak kan :( awak buat saya terkilan lagi. saya okay. saya dah besar. saya sayang awak. assalamualaikum.



Lots Of Smile For Readers :)




Older Post . Newer Post