PrettyLicious

A Girl.
Monday 29 April 2013 ? 0 Atashinchi ?

Hi! Emm entry kali ni pasal 'a girl'. its me not you, you and you. Perempuan ni yang selalu senyum, happy, gelak besar depan org ramai bukan sebab nak tunjuk hebat tp cuma untuk sembunyikan segala kesedihan :) Perempuan ni yang selalu fikirkan org yg dia sayang tp langsung tkpernah dihargai. Sometimes rasa macam 'bodohnya aku ni!'. Perempuan ni yang selalu risaukan orang yg dia sayang tp langsung org tktau feel like 'eh, aku ni wujud ka tk?!'. Perempuan ni yang banyak simpan rahsia dia seorang diri sebab tksuka org lain tahu. Biar aku ja yang tahu macamana jalan kehidupan aku sendiri. Perempuan ni yang selalu kecewa sebab lelaki. Perempuan ni dah hampir hampir give up untuk kenal dengan lelaki lain. Perempuan ni yang selalu setia tp langsung tkpenah dihargai. Rasa macam nak terjun laut ja -.- Perempuan ni yang suka gelak sana sini sebab tkmau bg hati ni gelisah fikirkan orang yg dia sayang.

Perempuan ni yang cepat keluarkan airmata bila hati dah tk mampu nak pendam masalah semua. Perempuan ni yang selalu duduk sorang sorang untuk redakan hati dia balik. Perempuan ni yang kuat berleter. Hobi mungkin :') Perempuan ni yang kuat cemburu. Org cakap cemburu tandanya sayang. Hmm sayang sangat :> Perempuan ni yang agak kasar sebab rimas dengan sikap gedik disekeliling. Aku punya manja, dia saja boleh rasa :) Perempuan ni yang suka marah macam singa. Perempuan ni yang tksuka heboh pasal pasangan dia di sekeliling. Cukuplah sekadar aku sorang ja yang tahu. Perempuan ni yang mungkin agak ego, keras kepala. Perempuan ni yang mudah maafkan seseorang walaupun dia ada buat salah dengan aku. Perempuan ni yang mula mula agak keras hati, tp lama lama akan lembut hati jugak :)

Perempuan ni yang cepat sayangkan orang. Perempuan ni yang tksuka dengar cerita buruk pasal orang yang dia sayang. Perempuan ni yang tetap senyum walaupun kadang kadang ada org perburukkan. Perempuan ni selalu fikirkan pasal org yang dia sayang. Hmm perempuan ni yang selalu rindukan org yg dia sayang tp hmm 'hopeless'. Perempuan ni yang berusaha dan terus berusaha untuk dapatkan info pasal org yg dia sayang walaupun org yg dia sayang tu dah hilang. hmm. Perempuan ni yg tkpenah give up tunggu org yg dia sayang. Perempuan ni yg tkpenah lupa segala janji org yg dia syg berikan. saya tunggu awak :')

4 tahun kita kenal. 4 kali kita ditimpa ujian. 4 kali kita terpisah. 4 kali kita bersama semula. hari hari aku fikirkan pasal hang. hari hari aku tunggu contact dari hang. hari hari aku tengok gambar hang. dan hari hari tu lah hang tkpenah muncul pun. Hari hari aku berharap. hari hari aku gelisah pasal hang. hari hari aku cemburu pasal hang. hari hari dan hari aku jadi down. hari hari aku dengar lagu yang ada kena pasal kita. dan hari hari aku dengar lagu kesukaan hang. Hari hari aku rindu hang. hari hari kenangan kita aku teringat. aku tau hang baik. aku tau hang setia. aku tau hang penyayang. aku kenal hang sedalam dalamnya. bukan sehari dua aku kenal hang tp dah 4 tahun. aku tau hang bukan jenis yang suka curang. tp mana hang hilang selama ni? aku rindu hang sewel ;(



Lots Of Smile For Readers :)




Older Post . Newer Post